Olof presenterar
Den lilla sjöjungfrun
Olaf dyker ner i vattnet i denna förtjusande återberättelse av Walt Disney Animation Studios musikaliska favorit från 1989, "Den lilla sjöjungfrun", och tar på sig olika roller som Ariel, Triton och Mozart.
Olaf släpper ut sitt hår i denna enorma och fantasifulla återberättelse av Walt Disney Animation Studios favorit från 2010, Trassel, och gestaltar även Rapunzel tillsammans med andra huvudkaraktärer.
Olaf förbereder flera versioner av olika moderna Disney-prinsessfilmer för att presentera sin egen uppdaterade version av dessa sagor, där Olaf kan spela huvudrollen.