Om Nom Stories
En dag dyker Om Nom mystiskt upp på tröskeln till en pojkes hus, vilket markerar början på många roliga äventyr. Om Nom upptäcker en tidsmaskin som tar honom till stenåldern och hans ständigt hungriga förfäder, teleporterar sig in i en förtrollad bok för att jaga en ondskefull trollkarl som har stulit alla hans godis, reser runt jorden, smakar på nationella godsaker och träffar många nya vänner!