Open to It
Medan Cam är på besök i Vegas, träffar Greg Princeton ensam för första gången. Samtidigt börjar Elsa och Reggie fånga upp den senaste förändringen i Gregs och Cams relationsdynamik.
Killarna ifrågasätter om de ska fortsätta med Princeton. Greg, Elsa och Reggie stöttar Cam när han uppträder i drag för första gången, guidad av dragmamman Lois Carmen Denominator.
Cam och Greg får en nystart tillsammans med Kenny. Princeton testar olika metoder för att få fram sina ursäkter till killarna. Elsa och Reggie diskuterar om en trekant verkligen är rätt för dem.
Cam flörtar med en lärare. Greg löser sina problem i terapi. Princeton planerar en strategi med sin rumskamrat för att vinna tillbaka killarna. Elsa och Reggie bjuder över sin första tredjepart.
Elsa och Reggie övertalar Cam och Greg att träffa Princeton men Cams drag-familj har något att säga om detta.