Operation Lost Boy
När femtonårige Martin ringer till polisen i Bergen inleds en världsomspännande utredning som skulle komma att avslöja ett globalt pedofilnätverk.
Fragment
Utredningen av den norske polis som är misstänkt för grova övergrepp går långsamt framåt. Ett genombrott leder utredarna till Milano och nu måste italiensk polis ingripa.
Tillsammans med amerikanska polisen och FBI planeras en insats mot ett hus i Hollywood. Fynden avslöjar ett nätverk som ingen visste fanns. Jakten på förövarna inleds.