Par i kungar
Konungarnas återkomst
När en kunglig sekreterare från Kinkou-ön informerar tvillingarna Brady och Boomer att de är kungliga måste de flytta till ön för att ta över tronen som samregerande kungar.
När Brady och Boomer träffar några sjöjungfrur på stranden varnar Mikayla dem för trubbel men de vägrar lyssna och blir utelåsta när de bjuder in sjöjungfrurna.
Boomer och Brady upptäcker att kungligt blod inte befriar dem från skolplikt och är snart tillbaka i klassrummet där de stöter på konkurrens om Mikaylas uppmärksamhet.