Drift - Partners in Crime
Bröderna Ali och Leo bekämpar båda brott som poliser i Tyskland men talar inte med varandra pga tidigare tragedier. När Ali får skulden för en dödlig olycka, återförenas bröderna för att bevisa hans oskuld och avslöja en djupare konspiration.