Pingu i stan
I denna animerade barnserie från Japan lämnar pingvinen Pingu och hans familj sin lilla by i Antarktis och söker lyckan i storstaden. Här får Pingu testa på det ena spännande yrket efter det andra, oftast med tveksamt resultat.