Pompeji
Ny banbrytande serie som följer en av de mest omfattande arkeologiska utgrävningarna i Pompeji i modern tid. Med exklusiv tillgång till utgrävningen i stadens norra del, avslöjar serien dramatiska fynd som visar livet i Pompeji före och under Vesuvius utbrott år 79 e.Kr. Brittisk historiedokumentär från 2024.