Pyramiderna inifrån
Mer än 4 500 år efter att den första pyramiden byggdes jagar experter fortfarande fakta om hur de byggdes. Idag har ett team av internationella forskare fått tillstånd att komma in i de mest emblematiska pyramiderna i det antika Egypten - från den stora pyramiden i Giza till den begravda pyramiden av Sekhemkhet - i hopp om att lösa de bestående mysterierna kring dem.