Prisoner
Amber Todd, en engagerad och etisk kriminalvårdare, får ansvaret att följa Tibor till rättegång för att vittna mot Pegasus, ett mäktigt brottssyndikat.
I ett försök att få kontakt med sin familj börjar Amber använda sig av Tibors metoder.
När Amber återförenas med sin familj och Tibor konfronterar sin mamma så kommer familjehemligheter upp till ytan.
När hennes familj är i fara ger sig Amber och Tibor ut för att hitta O’Neill; Tebbit upptäcker Pegasus plan.