Quiz
Verklighetsbaserad miniserie om majoren Charles Ingram som fuskade sig igenom den brittiska versionen av "Vem vill bli miljonär?" år 2001. Huvudrollerna spelas av Matthew Macfadyen (Succession) och Michael Sheen (Masters of Sex).