Real Estate Wars
Showdown
John och Jojo slåss om Michaels gunst och McMonigle-teamet har en överdådig fest på en dyr Laguna Beach-egendom.
Johns frustration med det nya oerfarna teamet tilltar, samtidigt kämpar Relegance Group med en krävande klient.
Jojo ställer Kylie mot väggen under Kaceys visning och stämningen blir kärv i Relegance-teamet. John och teamet säkrar ett avtal som kommer att göra Micheal mycket nöjd.
Jojo förbereder den nya lägenheten för visning medan John och hans team lägger en strategi för Bayview-fastigheten. Kylie kommer med oroväckande nyheter.