En galen och originell komedi som handlar om Mordecai och Rigbys surrealistiska missöden. Två parkarbetare som för en daglig kamp mot deras regel-pedantiska chef.
Mordecai och Rigby sluter ett avtal med forskarna för att kunna få ut Benson bilnycklar ur kupolen.
Mordecai och Rigby fixar en överraskningsfest till Skips bara för att få lite gratis tårta.