Riddarprinsessan Nella
Nella är en prinsessa som kan förvandlas till en riddare! Hon ger sig ut på äventyr med sina vänner, Garrett, Trinket och Clod, och kämpar för det rätta.
En ny tjej flyttar till kungariket, och hon har en stor hemlighet. - Nella lyckas hitta Garretts drakvän från barndomen för en födelsedagsöverraskning.