"En berättelse om att växa upp, som visar ungdomarnas utmaningar, anda och passion, medan två studenter vid Koreanska nationella polisuniversitetet upplever livets charm och trauman samtidigt som de försöker bli fullfjädrade poliser. Från att överbrygga generationsklyftor med harmoni, till att hitta romantik på campus, arbetar två mycket olika studenter för att uppnå sina drömmar och ambitioner i tjänsten."