Russell Peters: Deported
Russell Peters tar sin kulturella komikturné till sina förfäders land, Mumbai, Indien för en kväll som är lika informativ som underhållande. Peters reflekterar kring sin egen invandrarbakgrund och visar varför han är mer än bara en på 1,3 biljoner.