Rob Delaney: Jackie
Kritikerrosade amerikanska komikern, medskaparen och stjärnan i 'Catastrophe', Rob Delaney packar upp skräcken och glädjen i sitt liv i London: Att simma i te, bli lurad, vara pappa och make, monarkin, sexrobotarnas uppgång och hans vän Jackies försvinnande.