Så överlever man att vara singel
Sebastián Ybarra är en skådespelare med bara en framgång: en romantisk komedi för 10 år sedan. Där träffade han Lucia, som han planerade att gifta sig med tills hon en dag var otrogen mot honom. Sebastián faller ner i en spiral av misslyckade förhållanden, och på denna resa åtföljs han av sina vänner Fish, Gonzo, Daniel, Fabiana och Mafer. De hjälper honom medan de överlever sina egna singelliv.