With Love
Nochebuena
Det är julafton, “Nochebuena", och familjen Diaz samlas för det årliga julfirandet. Lily kämpar med ett uppbrott, medan hennes bror Jorge Jr. tar med sig sin pojkvän hem för att träffa släkten. Vi får även träffa fler av Portlands invånare och se hur deras liv är sammanflätande.
Det är alla hjärtans dag och Lily som nyligen blivit singel bestämmer sig för att åka på vinprovning ensam. Hennes egentid blir dock avbruten när hon stöter på några bekanta ansikten. I Portland blir det komplicerat för Beatriz och hennes nya joggingkompis Leo, medan Miles och Sol upplever den första svackan i förhållandet.