Savage X Fenty Show
Rihanna är en ikon inom musik, mode och skönhet. SAVAGE X FENTY SHOW ger oss en blick bakom kulisserna på Rihannas senaste utgåva av underkläder. Framtaget av en stor skara talang och med framträdanden av musikaliska artister, bjuder Rihanna in publiken till en exklusiv fest och shopping-event.