Scent of Time
Medan Hua Qian försöker ställa sina misstag till rätta väcks misstankar hos hennes man Zhong Yelan.
Zhong Xiwu sätter Hua Qians karaktär på prov, och Mu Yao avslöjar sina sanna avsikter för Zhong Yelan.
Medan Hua Qian försöker övertyga Mu Yao anlitar familjen Zhong en tiggare vid namn Hua Rongzhou som vakt.
Zhong Yelan hör Hua Qians avslöjande samtal med Zhong Xiwu, och Mu Yao får ett erbjudande om att rentvå sin fars namn – av en mystisk tjuv.