Sen Cal Kapimi
Eda drömmer om att bli landskapsarkitekt. Efter att ha förlorat sina föräldrar när hon var ung fortsatte hon studera med hjälp av stipendier. Dock kommer en man korsa hennes väg och omkullkasta hennes planer.