Sex Diaries
The Bartender Seeking Lovers/The Educator Exploring Open Relationships
En icke-monogam bartender hittar gnistan med sitt ex. En pedagog utforskar möjligheten att ha ett öppet förhållande.
The Woman Unlocking Her Heart/The Engineer Cultivating Love
En kvinna hoppas att hennes pandemiförhållande ska överleva ute i verkligheten. En mjukvaruingenjör utforskar sin latexfetisch med sin partner.
En poddare testar på tillfälliga förbindelser i dejtingapparnas tidsålder. En polyamorös sexolog har trekant med en ny partner.
En glassbilsförares rädsla för att binda sig går ut över hennes förhållande. En homosexuell änka och far inleder en relation över sociala media.