Shadows House
Outside the Room
Emilico ventures deeper into Shadows House; back in Kate's room, a clumsy mistake leads to a scolding, and the two have an unhappy encounter that raises Emilico's anxiety level, but she later vows not to fret so much.
Emilico has her first day of class with Rosemary until all hell breaks loose; Kate makes a surprising discovery with Emilico's help and the two vow to learn from one another, but little do they know of the plan being hatched behind closed doors.
The debut continues in the garden labyrinth as the dolls set out to find their shadow masters; Edward tries to get his plan back on track; Kate has an unexpected encounter with an admirer.