Made in Abyss
An old man speaks of a golden city that lies within a devouring abyss somewhere in uncharted waters. One explorer may be the key to finding both.
Capital of the Unreturned
Riko, Reg and Nanachi take their first steps into the sixth layer; both wonders and dangers await the trio, but they are unaware they are being watched.
Faputa and Reg once knew each other, but Reg cannot remember her at all now. Meanwhile, Nanachi is stunned by news so unexpected that it should be impossible to believe.
Some say there’s a secret hidden deep within the dark cave at the edge of the village. Villagers don’t investigate and stay far away, but Riko isn’t a villager.