Silo
I en framtid av ruiner och giftig miljö lever tusentals i en jättestor silo under jorden. När dess sheriff bryter mot en kardinalregel och dör mystiskt, börjar teknikern Juliette (Rebecca Ferguson) avslöja chockerande hemligheter och sanningen om silon.