Social Fabric
Kläddesignern Kyle Ng tar med sig tittarna på en rad uppdrag för att lära sig om gatumode och modetrender runt om i världen.
Kyle pratar med folk från Asics och en hängiven sneakersälskare i Tokyo. Senare träffar han skateboardproffset Steve Caballero i Los Angeles.
Kyle träffar heavy metal-cowboys, tränar inför en rodeo i Texas och dansar linedance i Rom - allt för att lära sig mer om den klassiska cowboystöveln.