Sofias änglar
29-year-old Joakim was paralyzed from the arms down in a motorcycle accident. His wife Malin was suddenly alone with two young children.
30-year-old Therese's husband Per died from leukemia. The grief meant the house is not getting the TLC it needs. Johnnie and Mattias fix the kitchen.
Fia, Boris and their daughters are the new poor class and they live in a rundown house. Boris works in a factory and Fia has been ill for years.