Unga Mammor
Following young girls who, despite their different backgrounds, are united by one thing: they have all become mothers at a very young age. Follow their everyday lives and their attempts to balance being a mother with being a teenager.
Being a single mother of three is really a big challenge, especially when it comes to getting the economy going. Some months Natalie is forced to borrow money from her parents to afford food for the girls.
A puppy will get a new home and Natalie is preparing the sale. She is careful about who takes care of the puppy and that it should come to a loving home. The puppy barely has time to leave before an accident happens.