Spring Fever
Din farbror... Är det han?
Yoon Bom väcker nyfikenhet som en lärare från Seoul, men när Sun Jae-gyu, stadens mest ökända person, dyker upp skakas hennes lugna liv om.
Det Jae-gyu gör känns konstigt bekant för Bom. När Se-jin plötsligt försvinner åker hon och Jae-gyu snabbt till Seoul, vilket väcker Boms minnen.
Bom fryser till när Jae-gyu får veta hennes hemligheter och stöter bort honom. Han gör ett sista försök. Kan hennes hjärta mjukna?
Bom erkänner sina känslor men svär att aldrig dejta en förälder. Jae-gyu lovar att vänta, men deras svartsjuka på varandra bara växer.