Star City
Kliv in i en spännande serie inspirerad av For All Mankind. Samma alternativa historieskrivning. Ett annat perspektiv: Sovjetunionens. Följ med bakom Järnridån med de kosmonauter, tekniker och underrättelsefolk som riskerade allt i kapplöpningen om månen.