Star Wars Rebels Shorts
Maskinen i spöket
När Ghost förföljs och ansätts av TIE-Fighters, ger Hera & Kanan Chopper motstridiga order och driver den lilla droiden till en ovanlig extrem.
Star Wars Rebels Shorts S01 E02
Sabine använder en färgstark lösning för att överlista en grupp stormtrupper när hon försöker slå ut några TIE Fighters.
Zeb är sen till ett möte med Kanan, och Zeb blir ytterligare försenad när han hamnar i slagsmål med några arga stormtrupper.
När en ensam TIE-fighter kraschar på Lothals slätter försöker Ezra hjälpa imperiepiloten på sitt eget unika sätt.