Stranded on Honeymoon Island Danmark
Paren försöker vänja sig vid livet på Honeymoon Island, men måste båda hantera sjukdomar och fundera på hur de egentligen passar ihop.
En överraskning har flutit iland på stranden. Pernille har återhämtat sig, men tycker att det är svårt att leva upp till Niels Eriks förväntningar.
En röd låda dyker upp på stranden. Glenn och Cecilie kommer än närmare varandra när de börjar prata om barndomen.
Pernille och Niels Erik verkar lyckliga, men deras olikheter ligger ständigt precis under ytan.