Alaska med Sue Perkins
Komikern och tv-personligheten Sue Perkins tar oss med till civilisationens utkant i ett annorlunda reseprogram. Sue ger sig än längre in i Alaskas vildmark och besöker en före detta övergiven spökstad som nu fått nytt liv av de som vill leva ett mer extremt liv. Del 3 av 3.