Superpowered: The DC Story
Coming of Age
För att göra de tecknade serierna till vuxenkonst presenterar DC sin första svarta superhjälte, Vertigo Comics och en vådlig ny Supermanfilm.
En mångfald av skapare stakar ut sin egen väg för att ge de marginaliserade en röst, och utlovar mer representation i det framtida DC-universumet.