Sword Art Online
I en närstående framtid har onlinerollspelet Sword Art Online lanserats. Det är för flera spelare i en virtuell verklighet där spelarna styr sina avatarer med sina kroppar med tekniken Nerve Gear.
En värld av svärd
Det har blivit premiär för ett av de mest efterlängtade spelen genom tiderna. Följ med Kirito på resan in i den virtuella världen Sword Art Online.
Kirito har gått med i ett sällskap som består av hans nära vänner i verkligheten. Allt går bra tills en tragisk olycka förändrar Kirito totalt.