In the world of guns and steel that is Gun Gale Online, LLENN has been a devoted, female solo player. She is obsessed with two things: donning herself entirely in pink and honing her skills with consistent game play. She soon discovers her love for hunting other players (a.k.a. PK), soon to be known as the “Pink Devil.”
The organizing team of the game announce a shocking, special rule to be implemented; a betrayer will be selected from the six remaining teams to form a new team.