Tanked
En vattentank till en kyrka blir äntligen klar, redo att invigas av Wayde och Brett. En kvinna överraskar sin fästman med en öltank till hans krypin.
Wayde och Brett måste förhindra att akrylen på en skateboardramp skrapas av och ATM-teamet bygger en bläckfisktank till Waydes födelsedag.
För att slappna av efter en stressig arbetsdag på baren Minus 5 i Las Vegas smugglar Wayde och Brett in en kylväska med snöbollar i lagerlokalen.