Tattoo Fixers
Teamet hjälper Sam med en pinsam tattuering, Ryan med med semesterbläck han inte kommer ihåg att han gjort och Adam med en tattuering av ett gammalt ex.
Glamourmodellen Bex vill lägga hennes Jedwardtattuering bakom sig och Andy bjuder på en inspirerande tattueringsberättelse. Annie vill ha hjälp med en tattuering som inte bivit som hon tänkt sig. Del 3:9.
Michael behöver hjälp med en semestertattuering som inte passar längre och superfanet Emma vill tattueris in sin kärlek till Cheryl Fernandez-Versini.
Lou hjälper Lucy som har en väldigt vulgär fras tattuerad på sitt ben. Skateboardkillen Matt visar Sketch en tattuering på ett privat ställe. Jay hjälper Amina som tycker att det är värre att få en tattuering än att föda barn.