Gordon Ramsay: Kitchen nightmares
Gordon Ramsay är tillbaka för att hjälpa restauranger på gränsen till kollaps. Med raka besked, skarp expertis och en rejäl dos temperament försöker han rädda både verksamheter och drömmar.
Gordon Ramsay är i New Jersey för att försöka rädda den italienska restaurangen Leone's från undergång, eftersom verksamheten har drivits i botten av ägarens son under hennes långa sjukdom.