Knife Edge: Chasing Michelin Stars
Upplev spännande höjdpunkter och tuffa lågpunkter när världens bästa kockar jagar den ultimata utmärkelsen: en Michelinstjärna. Dessa anonyma inspektörer har aldrig delat sina mystiska sätt med någon, förrän nu.