The Accidental Influencer
Efter att en helt vanlig 30-åring blivit dumpad av sin pojkvän ventilerar hon i sociala media – och blir oavsiktligen en viral sensation.
When You Thought It Was Time
Efter att Red köpt sin första lägenhet väntar hon på att pojkvännen ska fria till henne – men får i stället en förkrossande bekännelse.