Laid
En kvinna tvingas konfrontera sitt förflutna när hennes ex börjar dö på mystiska och till synes orelaterade sätt, och hon är den enda gemensamma nämnaren.
FB to the T
Ruby ifrågasätter sina tidigare relationer när hon och AJ går på en före dettas bröllop.