The Dark Wizard
En dokumentärserie om en av världens mest inflytelserika och kontroversiella klättrare - avlidne Dean Potter.
This Is Art, This Is Spirituality
När Deans rivalitet med Alex Honnold tilltar försämras samtidigt hans mående, och han börjar stöta bort sina närmaste.
Ett nytt förhållande håller Dean på jorden, och han kanaliserar den nyfunna stabiliteten i hobbyn wingsuit-flygning.