The Envoys
Två tjänstemän från Vatikanen skickas till olika delar av världen för att undersöka påstådda mirakel och helande som utförts av medlemmar i kyrkan för att bevisa vad som verkligen hände.
Walk with Your Eyes Wide Open
Två sändebud från Vatikanen undersöker ett mirakulöst helande som tillskrivs en försvunnen präst.
Vatikanen gör ett försök att tvinga sändebuden att återvända. Molina Reyes upptäcker en mörk hemlighet.