The Game of Thrones Reunion Hosted by Conan O´Brien
En återförening i två delar med skådespelare från sista säsongen av Game of Thrones. Vi får återse Kit Harington, Emilia Clarke, Sophie Turner med flera. Medverkar gör också tittarfavoriter från tidigare säsonger som exempelvis Sean Bean och Jason Momoa.