The Horn
Följ den alpina fjällräddningsgruppen från Air Zermatt och deras farliga arbete på Matterhorns bergstoppar i Schweiz.
The Mountain
Räddningsteamet Air Zermatt står inför liv och död i bergen där varje misstag kan få förödande konsekvenser.
En pilot måste fatta ett livsavgörande beslut när han misstänker att något är fel på hans helikopter under ett räddningsuppdrag.
Under vintersäsongens mest bråda dagar tänjs räddningsteamet till bristningsgränsen, med upp till 25 räddningsuppdrag om dagen.
Teamets medlemmar ser tillbaka på den alpina räddningstjänstens historia och visar upp den moderna teknik som har revolutionerat deras arbete.
Teamet kastar sprängladdningar från luften för att sätta igång kontrollerade snöskred. När vädret blir för hårt måste en ensam vandrare kämpa för att överleva.