The Hype
Dc Hype Squad
Med hjälp av sneakerdesignern Alexander John och DC Comics Jim Lee söker de kvarvarande tävlande inspiration i Suicide Squads ikoniska karaktärer för att skapa en superhjältelook.
Efter att ha fått rådgivning och feedback av Cardi B försöker de tävlande imponera på Offset med sina hoodies – med risk för att gå miste om ett karriärförändrande samarbete.