Modern, dold krigföring har gjort gränsen mellan rätt och fel allt svårare att urskilja. De moraliska gråzonerna granskas i en dokuserie om ett fall från 2018 där en amerikansk Navy SEAL-pluton anklagar ledaren, Eddie Gallagher, för krigsförbrytelser.