The Manipulated
Yohan, chef för ett framgångsrikt dataföretag, döljer en rad skumma affärer. Ett samtal avslöjar att allt inte går som planerat. Taejoong, fast besluten att avslöja sanningen, börjar en riskabel och noggrant planerad resa.